Miben különbözik a BIOROSE másik bármilyen bio kozmetikumtól?

Az utóbbi években a biotermékek piaca jelentősen felhígult, egyre kevesebb a ténylegesen természetes bio kozmetikum. A BioRose egyedisége abban rejlik, hogy nemcsak természetes alapanyagokból készül, hanem az egyedi technológia során is különös figyelmet fordítunk, hogy a hasznos anyagok sértetlenül megmaradjanak. A vákuum technológia segítségével, hőkárosodás nélkül az értékes összetevők megmaradnak és teljes mértékben visszakerülnek a termékekbe. A termék pumpás csomagolása ezt a hatást meg is tartja.

A BioRose koncepciója a teljes regeneráció, melyet az egymásra épülő termék családdal elérhetünk. Mindemellett praktikus is !

  • Minden bőrtípusra ajánlott, a Face Cream az alap, és vízhiányos bőr esetén még a hyaluronos arcolajat és a rózsavíz tonikot lehet plusszban használni.
  • Nem kell több fajta tubust tárolnunk a fürdőszobában, elkülönítve a férfi-női-gyerek polcokat, mert az egész család használhatja a kicsitől a nagyig.
  • Mindössze 5-10 termék elegendő az egész család teljes bőr regenerációjához és ebbe már a nagyi öregségi foltokat halványító Snow Skin Solution terméket is beleszámoltam !
  • Aknés, pikkelysömörös a gyermek? A kamilla vízzel való tonizálás , a Sensitive Skin&Cure szérum Face Cream hidratáló krémmel való alkalmazása vagy az arcmaszk használata megoldást nyújthat bőre megnyugtatására.

A végeredmény a költséghatékonyság, és a hely optimális kihasználtsága mellett természetesen egy ellenállóbb, ragyogóbb bőr, rugalmasság, magasabb bőr immunitás!

Keressétek boltjainkban !

Milyen módon hatnak a krémek?

Olyan speciális összetevők kombinációját tartalmazza, mint a tiszta virágvíz és virágolaj ( rózsa, levendula, kamilla, zsálya, rozmaring, bazsalikom, muskátli, gingko Biloba) amelyek együttes hatása és a bennük rejlő magas C-vitamin és B1, B3 vitamin erősen fokozza a sejtregenerációt, és a kollagén termelődést. Antibakteriális hatásuk révén a bőr simává, feszessé, hidratáltá válik hosszútávon.

A kozmetikai iparban megszokott tégelyes kiszerelés helyett miért a pumpás flakonos csomagolást használják, amiben nem látni, mikor fogy ki a krém?

A pumpás csomagolás biztosítja, hogy a krém használata során levegővel ne oxidálódjon, így a használat teljes időtartamában megtartja erejét és hatását. A pumpa adagolja a napi mennyiséget (egy nyomás = egy használat), így elkerülhető a túlzott krém felvitel. Ezzel a gazdaságos kiszereléssel a flakonban maradéktalanul elfogy a krém. A fogyás mértéke a flakon súlyából becsülhető.

Milyen ismert mellékhatásai vannak a terméknek?

A termék semmilyen ismert mellékhatással nem rendelkezik. Nem tartalmaz allergén anyagot, parabén és parfümmentes. Az összes hatóanyag laboratórium által tesztelt.

Rengeteg rózsaalapú termék kapható a piacon, olcsóbb ár kategóriában, ez miben más?

Az olcsóbb termékeknél az illatanyagot aroma, parfüm felhasználásával érik el. A BioRose ezzel szemben nem használ parfümöt, a termékek illata teljes mértékben a rózsa 100 %-os kivonatának köszönhető.

Milyen bőr problémák esetén nem javasolt a termékek használata?

Olyan bőrbetegségek, bőrelváltozások esetén pl. ekcéma, amelyek alaposabb orvosi ellátást igényelnek, kérjük forduljon szakorvoshoz és vele konzultálja meg a BioRose termékek további használatát.

Felbontás után meddig szavatoltak a krémek?

A termékek szavatossági ideje általában 2 év, mely többszörösen meghaladja azt az időt, ameddig a krém egy átlagos felhasználás mellett elfogy.

Vannak-e különböző bőrtípusra ható egyedi termékek?

A BIOROSE a termékeit elsősorban a bőr regenerációjára és ennek fenntartására fejlesztette ki. A termékek bőrtípustól, nemtől, kortól függetlenül felhasználhatóak. Több generációt kiszolgáló univerzális termékcsalád.

Leegésre, napozás utánra melyik terméket használjam?

A rózsavizet, mely gyulladáscsökkentő hatása révén nyugtatja, tonizálja az irritált bőrt.

Fényvédőt tartalmaznak-e a termékek?

Semmilyen mesterséges anyagot nem tartalmaznak. De fényvédő krémmel együtt használhatóak.

Milyen tanúsítványokkal rendelkezik a termék?

A gyártó minden forgalmazáshoz szükséges vizsgálatot elvégzett és engedélyt megszerzett.

Hol gyártják a termékeket?

Bulgáriában, Plovdiv mellett, Bulgarian Organirose ltd

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

A termékek áraiban szerepel az általános forgalmi adó?

Igen, minden készítményünk ára tartalmazza a 27%-os forgalmi adót.

Tudok a futárnak bankkártyával fizetni?

Igen, ha a csomagot utánvéttel rendelted, készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlítheted az összeget.

Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a rendelésemről?

Amennyiben nem érkezne meg az értesítő levél, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@biorose.hu e-mail címen vagy a +36 30/964-1014-es telefonszámon.

Mennyibe kerül a csomag kiszállítása?

Kiszállítási címre és CsomagPontra szállítás esetén 15 000 forintig 950 forint kiszállítási díjat számolunk fel, 15 000 forint feletti rendelés esetén viszont átvállaljuk a kiszállítás összegét.
Az utánvétes fizetésnek nincs díja.

Mit jelent, ha egy termék raktárhiányos?

A termék ilyenkor nem áll rendelkezésre a raktárunkban, de beszerzés alatt áll. Lehetőséged van előrendelni, kézhezvételkor pedig a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned.
A csomagot azonnal feladjuk, amint beérkezik a raktárunkba.

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

Amennyiben a futár nem talál a kiszállítási címen, a rendeléskor megadott telefonszámon próbálja majd felvenni veled a kapcsolatot. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után értesítőt hagy, amivel a helyi postán 5 munkanapig átveheted a csomagot.

Előre utalás esetén milyen bankszámlaszámra utalhatok?

Amennyiben ezt a fizetési módot választod, a visszaigazoló e-mail minden esetben tartalmazza a szükséges tennivalókat. Amennyiben nem érkezne meg az értesítő levél, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@biorose.hu e-mail címen vagy a +36 30/964-1014-es telefonszámon.
Ne feledd: csomagodat csak akkor tudjuk átnyújtani a futárszolgálatnak, ha az utalásod megérkezett hozzánk. Ennél a fizetési módnál lehet, hogy egy picit (1-2 nappal) többet kell várnod.

Van plusz költsége, ha az utánvétes fizetési módot választom?

Nincs semmilyen plusz költsége az utánvétes fizetési módnak, így az díjmentes.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 2-3 munkanap. Raktárhiányos készítményeknél több időre lesz szükségünk, de a kézbesítés pontos időpontjáról minden esetben e-mail-ben tájékoztatunk.

Az ország bármely pontjára rendelhetek csomagot?

Igen, házhozszállítás esetén az általad megadott kiszállítási címre (lakásodra, munkahelyedre stb.) küldjük el a csomagot.
Ha CsomagPontra rendelsz, tájékozódj róla, hogy melyik esik hozzád a legközelebb (ezt a vásárlás leadásakor tudod kiválasztani).

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Átvétel előtt minden esetben győződj meg, hogy sértetlenül érkezett meg a csomag! Aláírásoddal igazolod, hogy a megrendelt termékeket kifogástalan állapotban vetted át. Ezt követően nincs lehetőséged a szállítás során keletkezett sérülések miatt reklamálni.
Amennyiben problémát tapasztalsz, ne vedd át a csomagot, és lépj velünk kapcsolatba elérhetőségeink valamelyikén (info@biorose.hu, +36 30/964-1014).

RAKTÁRKÉSZLETEN LÉVŐ TERMÉKEINKET 24 ÓRA ALATT KISZÁLLÍTJUK!

100% PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIÁT VÁLLALUNK!

p

KÉSZÍTMÉNYEINK KIZÁRÓLAG BIO ÖSSZETEVŐKET TARTALMAZNAK!

10.000 FORINT FELETT INGYEN SZÁLLÍTUNK HÁZHOZ!

Biorose - Elismerések

Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Nem szeretnél lemaradni a legfrissebb ajánlatainkról és az időszakos kedvezményekről? Iratkozz fel a hírlevelünkre, hogy azonnal értesíthessünk az aktualitásokról (a regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár, ha meggondoltad magad, egyetlen kattintással leiratkozhatsz).